Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations - Tworzydło Dariusz

Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tworzydło Dariusz

Wydawnictwo: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania
ISBN: 9788360583203
EAN: 9788360583203
Format: 240 x 170 x 20
Oprawa: Miękka
Stron: 184
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
24.00
książka
26.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwości jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy. Zasadniczym celem przygotowanego opracowania jest analiza możliwości wykorzystania macierzy celów wizerunkowych jako metody pomiaru efektów, jakie przynoszą wdrażane w różnych podmiotach działania public relations. Ponadto praca ma na celu wykazanie, w jakim stopniu stosowanie ww. macierzy umożliwi ujednolicenie metod pomiaru dotychczas wykorzystywanych przez praktyków i naukowców zajmujących się public relations.

Książka "Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations"
Tworzydło Dariusz