Lokowanie produktu. Zagadnienia prawne -

Lokowanie produktu. Zagadnienia prawne

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326407734
EAN:
Format: 150 x 210
Oprawa: miękka
Stron: 224
Data wydania: 2012-08-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
60.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Publikacja jest lt;stronggt;pierwszym na rynku opracowaniem dotyczącym problematyki lokowania produktu po implementacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych.lt;/stronggt; lt;br /gt; lt;br /gt; lt;stronggt;Książka zawiera omówienie takich zagadnień jak:lt;/stronggt; lt;ulgt;lt;ligt;zalety i wady lokowania produktu,lt;/ligt; lt;ligt;różnice między lokowaniem produktu a kryptoreklamą,lt;/ligt; lt;ligt;odpowiedzialność agencji reklamowych za delikty reklamowe,lt;/ligt; lt;ligt;skutki naruszenia praw autorskich przez lokowanie produktu.lt;/ligt; lt;stronggt;Praca przedstawia ponadto historie zjawiska lokowania produktu oraz jego funkcjonowanie w prawie amerykańskim i systemach prawnych państw Unii Europejskiej.lt;/stronggt; lt;br /gt; lt;br /gt; lt;stronggt;Adresaci:lt;br /gt;lt;/stronggt; Publikacja przeznaczona jest zarówno dla teoretyków prawa reklamy i prawa mediów, jak i dla praktyków, którzy spotykają się z problematyką lokowania produktu w swojej pracy (pracowników agencji reklamowych, scenarzystów, producentów, reżyserów). Opracowanie będzie także cennym źródłem informacji dla studentów prawa, zarządzania, marketingu i dziennikarstwa.

Książka "Lokowanie produktu. Zagadnienia prawne"