Lojalność klientów. Modele motywacja i pomiar - Wiesław Urban; Dariusz Siemieniako

Lojalność klientów. Modele motywacja i pomiar

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wiesław Urban; Dariusz Siemieniako

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301154912
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 152
Data wydania: 2008-07-17
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
4.99
książka
40.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.

W książce omówiono kolejno:
istotę i rodzaje lojalności, motywacje klientów,
typologię lojalności,
dynamikę zmian postaw klientów,
pomiar lojalności.

Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.

Książka "Lojalność klientów. Modele motywacja i pomiar"
Wiesław Urban; Dariusz Siemieniako