Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Aplikacje biurowe Architektura komputerów Bazy danych Biznes IT CAD/CAM Digital Lifestyle DTP Elektronika Fotografia cyfrowa Grafika komputerowa Gry Hacking Hardware Języki programowania Oprogramowanie Pakiety naukowe Podręczniki szkolne Podstawy komputera Pozostałe Programowanie Programowanie mobilne Serwery internetowe Sieci komputerowe Systemy operacyjne Webmasterstwo Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyW książce znajdziesz opis metod modelowania, komponowania sceny, tworzenia i przypisywania materiałów oraz animowania obiektów. Poznasz nowy interfejs użytkownika i dowiesz się, jakie nowe możliwości oferuje wersja 5.5. Nauczysz się pracować z wirtualną kamerą i stosować różne metody oświetlania sceny. Przeczytasz też o montażu obrazów i animacji oraz efektach postprodukcyjnych. Dowiesz się, jak za pomocą LightWave'a tworzyć kreskówki. Wykonując praktyczne przykłady nauczysz się:
Książka "LightWave 3D"
Dan Alban