Leksykon konwergencji mediów - Kopecka-Piech Katarzyna

Leksykon konwergencji mediów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kopecka-Piech Katarzyna

Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 9788324227273
EAN: 9788324227273
Format: 205 x 140 x 7
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: 96
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
25.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Konwergencja jest wciąż - w sposób coraz bardziej intensywny - obecna w praktyce medialnej i życiu użytkowników mediów. Niniejsza publikacja ma za zadanie zebrać i wyjaśnić najważniejsze pojęcia i terminy oraz relacje między nimi, naświetlić znaczenie powiązanych z konwergencją zagadnień, a także zilustrować (dosłownie i w przenośni) złożoną naturę konwergencji. Wyłaniające się z analizy dotychczasowych badań bogactwo znaczeń wymusza uporządkowanie, przypisanie poszczególnych kategorii określonym porządkom i określenie łączących je związków. Konwergencja jest koncepcją teoretyczną, lecz zarazem i biznesowo-administracyjną, co powoduje namnożenie różnych ujęć. Konwergencja jest niejednoznaczna, według niektórych - dyskusyjna. Dlatego w leksykonie obok haseł zamieszczono ilustracje. To właśnie artystyczne ujęcia i interpretacje pozwalają jeszcze lepiej zilustrować tak złożoną, niekiedy sprzeczną naturę konwergencji.

Książka "Leksykon konwergencji mediów"
Kopecka-Piech Katarzyna