KULTUROWE UWARUNKOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W POLSCE - BEATA GLINKA

KULTUROWE UWARUNKOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W POLSCE

4.00 Oceń książkę!

Autor: BEATA GLINKA

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818017
EAN: 9788320818017
Format: 235 x 160 x 0
Oprawa: broszurowa
Stron: 276
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
44.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zachowania przedsiębiorcze zależą zarówno od indywidualnych predyspozycji i kompetencji ludzi, jak też kontekstu, w jakim oni działają. Autorka opiera się na założeniu, że działania gospodarcze są zakorzenione kulturowo. Do tego, aby społeczeństwo było przedsiębiorcze, nie wystarczą (choć są konieczne) odpowiednie uregulowania prawne, dostęp do technologii i środków na finansowanie działalności. Nieodzowny jest klimat kulturowy - wartości, normy postępowania i wzorce zachowań. Celem monografii jest odpowiedź na pytania: jakie wartości, przekonania i symbole są związane z działaniami przedsiębiorczymi, czy mają one trwały charakter, jak przejawia się ich związek z przedsiębiorczością, czy kultura stwarza dogodne warunki do tego, by przedsiębiorcy chcieli zapewniać swoim firmom dalszy byt i rozwój? Odpowiedzi na te pytania są kluczowe dla zrozumienia warunków rozwoju przedsiębiorczości w Polsce.

Książka "KULTUROWE UWARUNKOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W POLSCE"
BEATA GLINKA