Kultura komunikacja podmiotowość -

Kultura komunikacja podmiotowość

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 59082402750KS
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: ...
Data wydania: ...
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Tom studiów poświęconych zagadnieniom epistemologicznym, względnie metodologicznym, związanym z badaniami nad kulturą. Wspólną cechą charakterystyczną jest łączenie teoretycznego namysłu nad kulturą - różnymi jej aspektami i właściwościami, z analizą rozmaitych idei i teorii należących do różnych dyscyplin humanistycznych. Refleksja nad kulturą splata się tu z analizą epistemologiczną owych idei i teorii: filozoficznych, socjologicznych, psychologicznych, etnologicznych itd. Książka zawiera trzy działy problemowe dotyczące kulturowej rzeczywistości: 1) ludyczność, 2) komunikowalność wewnątrz - i międzykulturowa, 3) podmiotowość. Podkreślić należy aktualność, wagę zarówno teoretyczną, jak i praktyczną przejawiającą się w debatach naukowych, a także w działaniach polityków i organizatorów życia zbiorowego w wymiarze lokalnym oraz globalnym.

Książka "Kultura komunikacja podmiotowość"