Kryzysowe public relations - Podraza Urszula

Kryzysowe public relations

4.00 Oceń książkę!

Autor: Podraza Urszula

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410258
EAN: 9788376410258
Format: 200 x 140 x 25
Oprawa: Miękka
Stron: 258
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.00
książka
37.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jak przedstawić kryzys, aby opis i relacje w mediach sprzyjały jego rozwiązaniu? Jak zarządzić kryzysem? Autorka prezentuje sytuacje kryzysowe, które dotknęły spółki giełdowe, instytucje publiczne, samorządy lokalne, małe i duże firmy. Podane zostały przykłady sprawnego zarządzania kryzysem, działań antykryzysowych i klasycznych błędów, wynikających z braku przygotowania lub niedostatecznego doświadczenia. Część z nich nie jest znana szerokiej opinii publicznej, inne były głośno komentowane, choć nigdy nie opisano ich wszystkich aspektów. Każdy kryzys został przedstawiony według schematu: sytuacja wyjściowa - krotki opis i pozycja rynkowa firmy - przyczyny i symptomy kryzysu - rozwój wypadków - obraz sytuacji w mediach - skutki kryzysu - komentarz osoby zaangażowanej w prace sztabu kryzysowego - podsumowanie wskazujące na najważniejsze błędy popełnione w trakcie kryzysu lub decyzje, które zadecydowały o jego przezwyciężeniu. Wszechstronne ujście tematu - od chronologii wydarzeń, poprzez ich wydźwięk medialny i strategię działania, aż po efekty - jest nowością w literaturze przedmiotu.

Książka "Kryzysowe public relations"
Podraza Urszula