Kryzys marketingu politycznego -

Kryzys marketingu politycznego

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377806302
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 222
Data wydania: 2013-04-18
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
27.99
książka
32.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Marketing trwale wpisał się w mechanizmy polityki, ale zasadnicze pytanie odnosi się do kierunków rozwoju i granic wytrzymałości wszystkich uczestników tego złożonego procesu analizowania, planowania i wdrażania owych projektów politycznych, gdzie o sukcesie świadczy jedynie realizacja założonego celu. Takie podejście rodzi kontrowersje wokół samego mechanizmu nadmiernych presji marketingowych, gdyż powoduje graniczne napięcia w związku z frustrującym stanem ciągłego zagrożenia i ryzyka oraz w rezultacie prowadzi do nieprzewidzianych zmian (w tym i politycznych). W związku z tym monitorowanie działalności politycznej służy ukazaniu nagłych zdarzeń (wypadków), z którymi w czasie ekscytacji politycznej ekspansywnym marketingiem spotykamy się coraz częściej i właśnie określamy to przełomami dzisiejszego kryzysu.
Mamy nadzieję, że Czytelnika zachęci do lektury właśnie to intrygujące i prowokacyjne nieco spojrzenie na przedmiot badań nad kolejną odsłoną marketingu politycznego w Polsce."
Agnieszka Kasińska-Matryka, Robert Wiszniowski

Książka "Kryzys marketingu politycznego"