Kreowanie wizerunku miast -

Kreowanie wizerunku miast

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji
ISBN: 17344468
EAN:
Format: 150 x 225
Oprawa: miękka
Stron: 251
Data wydania: 2011-08-25
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
29.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W świetle potencjału integracji Polski w Unii Europejskiej, a w szczególności dostępności funduszy strukturalnych, realizacji planów strategicznych wyrównywania szans i perspektyw przenoszenia środka ciężkości Europy na wschód, polski marketing miast i regionów jawi się jako jedna z kluczowych form działalności naszych jednostek samorządu terytorialnego. Zagadnienie to, zaniedbywane przez lata przez lokalnych włodarzy, obecnie gwałtownie zyskuje na znaczeniu, jednak nie ze względu na poszukiwanie nowatorskich form i brakujących kompetencji, a z powodu dostępności środków, które mogą zostać wydatkowane na ten cel oraz narastającej mody. Dlatego też inicjatywa Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie zorganizowania konferencji poświęconej zagadnieniu wizerunku miast, a następnie poświęcenia monograficznego tomu zeszytów naukowych na omówienie koncepcji kreowania tego wizerunku wydaje się ze wszech miar godna poparcia.

Tom obejmuje artykuły omawiające zagadnienie marketingu terytorialnego od podstaw, podejmując w kolejnych tekstach coraz bardziej szczegółowe tematy stanowiące wycinki koncepcji kreowania wizerunku miasta. Systematyczność publikacji leży zarówno w układzie instrumentalnym omawianych zagadnień, jak i procesowo-strategicznym układzie tematów bazujących na omawianych przypadkach. Niektóre z artykułów (w szczególności o komercyjnym zagospodarowaniu przestrzeni miejskiej oraz roli centrów handlowych), ze względu na swoją perspektywę i sposób potraktowania tematu stanowią całkowicie unikalne spojrzenie na zagadnienie kreowania wizerunku miasta. - dr hab. Edward Markowski (fragment recenzji)

Książka "Kreowanie wizerunku miast"