Kreowanie marki korporacyjnej - Daszkiewicz Magdalena, Wrona Sylwia

Kreowanie marki korporacyjnej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Daszkiewicz Magdalena, Wrona Sylwia

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379302383
EAN: 9788379302383
Format: 230 x 160 x 14
Oprawa: Miękka
Stron: 272
Data wydania: 2014
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
58.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jednym ze sposobów pozwalających na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest budowanie silnej marki korporacyjnej poprzez tworzenie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy. Firmy świadome wagi dobrego wizerunku starają się oddziaływać na to jak są postrzegane, ograniczając wpływ na własny wizerunek czynników przypadkowych. W ostatnich latach w Polsce można zaobserwować wzrost zainteresowania problematyką marki korporacyjnej i tworzenia wizerunku firmy. Wiedza i umiejętności związane z uwarunkowaniami i możliwościami budowania silnej marki korporacyjnej są bardzo ważne dla zwiększenia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw.

Publikacja w kompleksowy sposób opisuje zagadnienia i problemy związane z budowaniem marki korporacyjnej. Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć umiejętności związane z kreowaniem wizerunku firmy. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, obszarów zarządzania wizerunkiem, badań i analizy wizerunku firmy, instrumentów komunikacji korporacyjnej, a także wartości marki korporacyjnej wraz z możliwościami jej pomiaru.

Książka "Kreowanie marki korporacyjnej"
Daszkiewicz Magdalena, Wrona Sylwia