Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy - Franciszek Krawiec

Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Franciszek Krawiec

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788372519795
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 144
Data wydania: 2009-01-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.99
książka
37.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji ? kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.

Książka "Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy"
Franciszek Krawiec