Kreatywność. Komunikacja wizerunkowa w reklamie - Antoni Benedikt

Kreatywność. Komunikacja wizerunkowa w reklamie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Antoni Benedikt

Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 9788372778208
EAN:
Format: 140 x 200
Oprawa: miękka
Stron: 176
Data wydania: 2015-02-04
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
21.99
książka
24.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towaroacute;w czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem (język reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten,a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apeloacute;w, dyrektyw, dewiz, sentencji itd.

Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego (zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventoacute;w) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego.

Niezbędną częścią reklamy jest (Copywriting). Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotoacute;w dla telewizji, radia,kreacji w sieci, itp.Copywriter powinien znać potrzeby klientoacute;w, sztukę perswazji. Wspoacute;łcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. -nbsp;to roacute;wnież tworzenie tekstoacute;w dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułoacute;w tematycznych a także pozycjonujących.

Jak sam Czytelniku widzisz, to świetna pozycja do biblioteki menedżera.nbsp;Zapraszam do lektury.

Książka "Kreatywność. Komunikacja wizerunkowa w reklamie"
Antoni Benedikt