Kreacja w reklamie - Ryszard Kłeczek; Magdalena Sobocińska; Monika Hajdas

Kreacja w reklamie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Ryszard Kłeczek; Magdalena Sobocińska; Monika Hajdas

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788375266269
EAN:
Format: 175 x 250
Oprawa: miękka
Stron: 200
Data wydania: 2008-04-29
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
15.99
książka
56.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności na podstawie briefu kreatywnego, ocena projektów kreatywnych na podstawie kryteriów menedżerskich, testy reklamy i elementów marki, badania pozycji marki przed kampanią reklamową i po niej oraz badania ciągłe (tracking świadomości i wizerunku marki).
W książce szczegółowo omówiono:
- procedury konstruowania briefu kreatywnego oraz sposób jego wykorzystania do oceny projektów kreatywnych,
- zależności między docelową pozycją marki, pomysłem kreatywnym i realizacjami kreatywnymi,
- zasady współpracy między reklamodawcą, działem obsługi klienta w agencji reklamowej i działem kreatywnym agencji,
- sposoby wykorzystywania technik kreatywnych do tworzenia efektu świadomości marki oraz komunikowania pozycji marki,
- kryteria stosowane podczas podejmowania decyzji o wyborze elementów marki,
- sposoby budowania świadomości marki i wizerunku marki przez opakowanie,
- zasady opracowywania tekstów reklamowych,
- metody stosowane w badaniach pozycji marki,
- techniki komunikowania pozycji marki w serwisie internetowym.
Publikacja jest przeznaczona dla osób pracujących przy projektach kreatywnych: reklamodawców oraz pracowników działów obsługi klienta i działów kreatywnych w agencjach reklamowych.

Książka "Kreacja w reklamie"
Ryszard Kłeczek; Magdalena Sobocińska; Monika Hajdas