Kontrowersje wokół marketingu w Polsce -

Kontrowersje wokół marketingu w Polsce

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: WAiP
ISBN: 9788361408369
EAN: 9788361408369
Format: 235 x 165 x 35
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
68.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Rozpoczęty w 2008 roku kryzys finansowy wywołał wiele niekorzystnych zjawisk w gospodarce światowej. Zjawiska te w dużym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku - producentów, pośredników handlowych, nabywców. Wszystkie te podmioty, modyfikując swoje działania, stają się interesującym przedmiotem obserwacji i badań. Niniejsza publikacja ma na celu identyfikację wyłaniających się w tym obszarze nowych procesów i zjawisk oraz sposobów radzenia sobie z nimi.

Książka "Kontrowersje wokół marketingu w Polsce"