Konsumpcja - Alan Aldridge

Konsumpcja

4.00 Oceń książkę!

Autor: Alan Aldridge

Wydawnictwo: Sic!
ISBN: 8360457107
EAN:
Format: 135 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 206
Data wydania: 2006-10-02
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
23.99
książka
28.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Konsumpcja jest jasnym i zwięzłym wprowadzeniem do problematyki konsumpcji i najważniejszych debat nad naturą i konsekwencjami społeczeństwa konsumpcyjnego. Społeczności i klasy społeczne wydają się znajdować w nieuniknionym odwrocie. Wzrasta niepewność na rynku pracy, a coraz mniej ludzi postrzega samą pracę w kategoriach nadawania sensu życiu. Zwracają się ku konsumpcji po miejsce w społecznej hierarchii, poczucie tożsamości i osobistego spełnienia. Wydaje się, iż doświadczamy obecnie przejścia od społeczeństwa opartego na produkcji do nowego typu porządku społecznego ? społeczeństwa konsumpcyjnego, z którego nie ma wcale tak wielu dróg ucieczki. Konsumpcja analizuje związek między rozwojem konsumeryzmu a przemianami świata pracy, włączając w to nowe potrzeby ?pracy emocjonalnej?. Pokazuje także ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony samego konsumenta w kulturze promocji zdominowanej przez globalne marki i przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem i product placement.

Książka "Konsumpcja"
Alan Aldridge