Konsument w centrum uwagi - Britt C. Beemer; Robert  L. Shook

Konsument w centrum uwagi

4.00 Oceń książkę!

Autor: Britt C. Beemer; Robert L. Shook

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326400599
EAN:
Format: 165 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 352
Data wydania: 2010-05-17
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
62.99
książka
77.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniesze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi. Dzięki tej książce dowiesz się między innymi: dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów, jak kultura firmy wpływa na sukces, czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze. Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak JohnsonJohnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowwego sukcesu.

Książka "Konsument w centrum uwagi"
Britt C. Beemer; Robert L. Shook