Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej - Anna Dąbrowska; Mirosława Janoś-Kresło

Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Anna Dąbrowska; Mirosława Janoś-Kresło

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376412993
EAN:
Format: 170 x 250
Oprawa: miękka
Stron: 204
Data wydania: 2010-09-20
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.99
książka
43.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadczyć na odległość, przy wykorzystaniu komputera, Internetu czy mobilnego aparatu telefonicznego. Zachodzące we współczesnym świecie dynamiczne zmiany technologiczne oddziałują na funkcjonowanie rynku usług i sposób ich świadczenia, a także na zaspokajanie potrzeb przez konsumentów i ich gospodarstwa domowe. Należy także podkreślić, że współcześnie konsumenci mogą korzystać nie tylko z e-usług świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych.

Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki - usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług.

Książka "Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej"
Anna Dąbrowska; Mirosława Janoś-Kresło