Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu - Małgorzata Sławińska

Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Małgorzata Sławińska

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza IMPULS
ISBN: 9788375871920
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: twarda
Stron: 256
Data wydania: 2010-05-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.99
książka
36.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
iniejsza praca składa się z dwóch części, teoretycznej i badawczej. Część pierwsza zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy funkcji przedszkola i zmian, jakim ulegały od czasów powojennych do współczesnych. Rozważania nad funkcjami prowadzone są z dwóch znacząco różniących się perspektyw: funkcjonalistycznej i krytycznej.
Rozdział drugi kieruje naszą uwagę na wiedzę i rozwój poznawczy dziecka we wczesnych latach życia. Jego zawartość została ustrukturyzowana na osi zidentyfikowanych przeze mnie zmian, jakie zachodziły w poglądach psychologów i pedagogów na temat czynników rozwoju poznawczego. Rozdział trzeci jest poświęcony konstruktywizmowi i osobistym teoriom nauczycieli, analizowanym w kontekście ich potencjalnej otwartości/zamkniętości na idee konstruktywizmu. Część druga niniejszej dysertacji przedstawia analizy materiału badawczego.

Książka "Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu"
Małgorzata Sławińska