Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych -

Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 8372772347
EAN:
Format: 190 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 256
Data wydania: 2006-12-04
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.99
książka
40.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Komunikowanie i obywatelshość zajmuje się kwestią, która coraz częściej staje się ważnym tematem debaty akademickiej i dziennikarskiej: w jakim stopniu środki masowego przekazu we współczesnym społeczeństwie pomagają obywatelom uzyskać wiedzę o świecie, ustosunkować się do niego oraz podejmować decyzje co do tego, jaki sposób działania przyjąć na podstawie rzetelnej informacji? Czy media odgrywają jakąś rolę w kształtowaniu się sfery publicznej w okresie, kiedy atakowi poddawany jest system nadawców publicznych, a prasa tablo-idowa wkracza na rynek, wnosząc nań plotki na temat znanych osobistości i sensacyjne doniesienia?

W publikacji pod redakcją Petera Dahlgrena i Colina Sparksa autorzy poszczególnych rozdziałów przedstawiają różnorodne aspekty związków pomiędzy mediami masowymi i sferą publiczną, zarówno w Europie, jak i w USA. Wychodząc z różnych stanowisk intelektualnych, wszystkie teksty poruszają tematy, które mają podstawowe znaczenie dla codziennego funkcjonowania społeczeństwa demokratycznego

Książka "Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych"