Komunikowanie i Media.16, Studia empiryczne nad komunikowaniem politycznym w Polsce -

Komunikowanie i Media.16, Studia empiryczne nad komunikowaniem politycznym w Polsce

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322931578
EAN:
Format: 168 x 238
Oprawa: miękka
Stron: 258
Data wydania: 2011-01-27
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
19.00
książka
27.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Studia empiryczne w komunikologii - aczkolwiek już od 70 lat popularne w świecie i, wedle samych badaczy, dające przy sprawdzonej metodologii wyniki bardzo pewne - wciąż jeszcze nie są zbyt popularne w Europie Środkowo-Wschodniej. Głównie z powodów politycznych, ale nie tylko. Także z tego względu, że są to badania drogie i wymagające czasochłonnego wykształcenia całych zespołów badaczy.

Niniejszy tom jest w dużej mierze efektem współpracy polskich badaczy mediów z uczonymi z krajów zachodnich i stanowi próbę przeniesienia tego typu badań na grunt polski.

Część pierwsza tomu zawiera pięć tekstów poświęconych analizie przekazów pochodzących bezpośrednio od tzw. aktorów politycznych - polityków i całych partii. Część druga, kolejnych pięć artykułów, poświęcona jest analizie przekazów medialnych nagłaśniających wydarzenia polityczne, ale przekazów wytworzonych i kontrolowanych przez nadawców, czyli media właśnie.

Książka "Komunikowanie i Media.16, Studia empiryczne nad komunikowaniem politycznym w Polsce"