Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy - Smektała Tymon

Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Smektała Tymon

Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 9788372779335
EAN: 9788372779335
Format: 190 x 140 x 8
Oprawa: Miękka
Stron: 150
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.

Książka "Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy"
Smektała Tymon