Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty - Teresa Taranko

Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty

4.00 Oceń książkę!

Autor: Teresa Taranko

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326481932
EAN:
Format: 176 x 250
Oprawa: miękka
Stron: 272
Data wydania: 2015-01-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
69.00
książka
73.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

Książka "Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty"
Teresa Taranko