Komunikacja korporacyjna -

Komunikacja korporacyjna

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326438356
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 308
Data wydania: 2012-08-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
60.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Kryzys wizerunkowy doprowadził niejedną firmę do upadku. WorldCom i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesławie. W dobie internetu nawet najmniejsze potknięcie firmy jest błyskawicznie odnotowywane przez jej klientów, pracowników, akcjonariuszy czy konkurencję. Autor wskazuje, jak opracować strategię komunikowania się z otoczeniem, oraz radzi, jak postępować w sytuacjach kryzysowych. * Skorzystaj z doświadczeń takich gigantów jak Toyota, Philips, Walmart. * Dowiedz się, jak zadbać o dobrą reputację firmy. * Zajrzyj w głąb zagadnień dotyczących komunikacji korporacyjnej. * Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące relacji inwestorskich, komunikowania zmiany i komunikacji wewnętrznej. Trzymasz w ręku kompendium wiedzy o komunikacji korporacyjnej. Autor opisał nie tylko jej rozwój i znaczenie dla współczesnych firm, ale także wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu i zarządzania reputacją. W książce znajdziesz też plany kampanii informacyjnych, studia przypadków opisujące komunikację korporacyjną w największych światowych firmach. ?Komunikacja korporacyjna? adresowana jest do specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, analityków, szefów firm oraz studentów. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak lepiej zarządzać i podejmować celniejsze decyzje, koniecznie przeczytaj tę książkę.

Książka "Komunikacja korporacyjna"