Kompetencje i satysfakcja - Springer Agnieszka

Kompetencje i satysfakcja

4.00 Oceń książkę!

Autor: Springer Agnieszka

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380855878
EAN: 9788380855878
Format: 230 x 160 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
62.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach stanowi coraz częstszą praktykę zarówno w przedsiębiorstwach jak i organizacjach publicznych. Główne założenie koncepcji zakłada podejmowanie przez organizację działań zmierzających do minimalizowania luki pomiędzy kompetencjami oczekiwanymi na danym stanowisku pracy a kompetencjami posiadanymi przez pracownika. Działania te związane są zarówno z rekrutacją, oceną jak i rozwojem pracowników. W praktyce brak jednak jednoznacznych badań wskazujących na rolę dopasowania kompetencyjnego pracownika w osiąganiu pozytywnych rezultatów zarówno dla pracodawcy jak i pracownika. W związku z powyższym praca ma na celu ukazanie roli jaką powyższy aspekt dopasowania odgrywa w procesie kształtowania się satysfakcji pracowniczej.

Książka "Kompetencje i satysfakcja"
Springer Agnieszka