Komercjalizacja produktów żywnościowych - Bogdan Sojkin

Komercjalizacja produktów żywnościowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bogdan Sojkin

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne;Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne
ISBN: 9788320820263
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 230
Data wydania: 2012-04-18
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
16.99
książka
58.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.

Książka "Komercjalizacja produktów żywnościowych"
Bogdan Sojkin