Komercjalizacja innowacji - Cezary Bolek; Monika Bolek

Komercjalizacja innowacji

4.00 Oceń książkę!

Autor: Cezary Bolek; Monika Bolek

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376419930
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 256
Data wydania: 2014-03-06
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.99
książka
61.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W prezentowanej książce autorzy przedstawiają problemy związane z innowacjami w obszarze prac badawczo-rozwojowych, wdrożeniami i komercjalizacją w kontekście zarządzania projektami, finansowania i oceny efektów tych działań. Wdrożenia i komercjalizacja wymagają finansowania tak jak nauka, która w rozwiniętych gospodarkach finansowana jest częściowo przez biznes, który kupuje innowacyjne rozwiązania albo wspólnie z uczelniami tworzy je w ramach projektów naukowych na zamówienie. Wdrożenia i komercjalizacja to projekty, które zarządzane zgodnie z adekwatną metodologią mogą zakończyć się sukcesem. Finansowanie prac B+R, wdrożeń, komercjalizacji, a następnie ocena ich efektywności stanowią dopełnienie opisywanego procesu.

Książka skierowana jest do studentów kierunków inżynierskich i związanych z naukami naturalnymi oraz ekonomistów, poza tym wynalazców, pracowników naukowych i przedsiębiorców, a więc wszystkich tych, którzy zajmują się projektami badawczo rozwojowymi, wdrożeniami i komercjalizacją, stanowiącymi komplementarne elementy procesu transferu wiedzy i technologii.

Książka "Komercjalizacja innowacji"
Cezary Bolek; Monika Bolek