Klucz do marketingu - Sutherland Jonathan, Canwell Diane

Klucz do marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Sutherland Jonathan, Canwell Diane

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301154486
EAN: 978830115448602
Format: 205 x 140 x 19
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
13.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Na czym polega marketing relacji?
Co to jest marketing ambientowy?
Kim był Michael Porter?

NIE MUSISZ JUŻ PRZESZUKIWAĆ INTERNETU I WERTOWAĆ WIELU PODRĘCZNIKÓW!

Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną.
Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i żargon używany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy, a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu.
Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.

Publikacja zawiera ponadto:
  * odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim;
  * odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę;
  * rysunki i schematy;
  * wszechstronny indeks;
  * słowniczek angielsko-polski.

Książka stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.
To książka, którą warto zawsze mieć pod ręką!

Książka "Klucz do marketingu"
Sutherland Jonathan, Canwell Diane