Klaster perspektywą dla przedsiębiorców na polskim rynku turystycznym - Staszewska Jolanta

Klaster perspektywą dla przedsiębiorców na polskim rynku turystycznym

4.00 Oceń książkę!

Autor: Staszewska Jolanta

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410579
EAN: 9788376410579
Format: 230 x 160 x 9
Oprawa: Miękka
Stron: 152
Data wydania: 2012
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
42.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W publikacji podjęto ocenę klastra jako perspektywy dla przedsiębiorstw działających na rynku turystycznym Wybór rynku turystycznego został podyktowany tym, że turystyka zajmuje coraz ważniejsze miejsce w rozwoju Polski. Fakt zniesienia wiz, barier celnych, możliwość swobodnego przemieszczania się między krajami UE wyraźnie zwiększa skłonność do podróżowania. Z tego powodu zwiększa się zapotrzebowanie na ofertę turystyczną, która potrafi zaspokoić ujawniające się oczekiwania turystów. Wskazane jest też tworzenie nowych ofert i kreowanie nowych kierunków popytu. Temu zadaniu mogą sprostać klastry turystyczne, które tworząc wspólny produkt, są w stanie zaoferować pakiety usług, jakich dotychczas nie oferowano. Poprzez rozwiniętą w prezentowanej książce problematyką autorka realizuje: - systematyzację i analizę zagadnienia klastrów w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem turystyki; - analizę porównawczą klastrów turystycznych w Polsce w kontekście pozostałych klastrów działających na polskim rynku; - propozycję modelu klastra polskiego w turystyce, porównanego do proponowanego modelu klastra w przemyśle; - wskazanie uwarunkowań sukcesu klastra turystycznego i kierunków jego strategii ze szczególnym uwzględnieniem roli przedsiębiorstwa turystycznego. Opracowanie jest przeznaczone dla praktyków i teoretyków zarządzania turystyką poszukujących nowych sposobów funkcjonowania na rynku w celu osiągnięcia sukcesu oraz studentów studiów ekonomicznych ze specjalizacją zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym.

Książka "Klaster perspektywą dla przedsiębiorców na polskim rynku turystycznym"
Staszewska Jolanta