Kanały marketingowe - L. Stern

Kanały marketingowe

4.00 Oceń książkę!

Autor: L. Stern

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 8301137398
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 651
Data wydania: 2002-06-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.99
książka
40.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Książka "Kanały marketingowe"
L. Stern