Kampanie społeczne jako forma socjotechniki - Piotr Pawełczyk

Kampanie społeczne jako forma socjotechniki

4.00 Oceń książkę!

Autor: Piotr Pawełczyk

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326482717
EAN:
Format: 176 x 250
Oprawa: miękka
Stron: 172
Data wydania: 2015-01-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
59.00
książka
63.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemoacute;w społecznych.

Szczegoacute;łowo omoacute;wiono w niej:

  • problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna proacute;ba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze,
  • kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminoacute;w: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna,
  • elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źroacute;dła kampanii społecznych,
  • związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym,
  • zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu,
  • tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych,
  • perspektywy nowych medioacute;w jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych.

Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Książka "Kampanie społeczne jako forma socjotechniki"
Piotr Pawełczyk