Kampania negatywna w polskich wyborach prezydenckich 1990-2010 - Daniel Krystian

Kampania negatywna w polskich wyborach prezydenckich 1990-2010

4.00 Oceń książkę!

Autor: Daniel Krystian

Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377804971
EAN: 9788377804971
Format: 225 x 155 x 20
Oprawa: Miękka
Stron: 366
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W dotychczasowych powszechnych wyborach prezydenckich przeprowadzonych w Polsce (1990?2010) kandydaci (oraz ich obozy) z powodzeniem wykorzystywali różne mechanizmy dyskredytacji konkurencji. Każda z elekcji dostarczała wielu pozytywnych i negatywnych emocji towarzyszących licznym wydarzeniom, które wpisały się do historii polskiej polityki.
Książka zawiera analizę ?brudnych? metod i technik politycznej rywalizacji wykorzystywanych w trakcie poszczególnych wyborów. Autor dużą uwagę poświęcił przede wszystkim tym mechanizmom dyskredytacji, które zaważyły na wizerunku danego kandydata i wpłynęły na jego wynik wyborczy oraz końcowy rezultat elekcji.


O książce

Książka "Kampania negatywna w polskich wyborach prezydenckich 1990-2010"
Daniel Krystian