Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej - Ginter Joanna

Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Ginter Joanna

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN: 9788378651697
EAN: 9788378651697
Format: 210 x 150 x 6
Oprawa: Miękka
Stron: 122
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
21.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjnego - tak, aby mógł dokonywać właściwych wyborów wśród otaczających go dóbr.

dr hab. Grażyna Sawicka, prof. UKW w Bydgoszczy

Książka "Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej"
Ginter Joanna