Język polski. Jest tyle do powiedzenia! Klasa 1. Podręcznik. Część 2 - gimnazjum - Teresa Marciszuk; Aneta Załazińska; Teresa Kosyra-Cieślak; praca zbiorowa

Język polski. Jest tyle do powiedzenia! Klasa 1. Podręcznik. Część 2 - gimnazjum

4.00 Oceń podręcznik!

Autor: Teresa Marciszuk; Aneta Załazińska; Teresa Kosyra-Cieślak; praca zbiorowa

Wydawnictwo: Stentor
ISBN: 9788361245261
EAN:
Format: 220x280
Oprawa: miękka
Stron: 220
Data wydania: 2009-09-01
Gdzie kupić tani podręcznik?
podręcznik
23.99
podręcznik
27.47zł
Podręcznik w Twoim domu w ciągu 48h
Lekturze, pracy z tekstem i kształceniu kulturowemu towarzyszy ściśle z nimi zintegrowana nauka o języku jako narzędziu komunikacji i sposobie widzenia świata. W sposób planowy i konsekwentny podręcznik uczy, jak sprawnie, poprawnie i skutecznie porozumiewać się z innymi, podpowiada, jak radzić sobie w różnych sytuacjach komunikacyjnych, jak stopniowo doskonalić formy pisemne i jak mówić do słuchaczy.

Wiedza gramatyczna, przydatna do lepszego rozumienia języka i sprawniejszego władania tym narzędziem, podawana jest w sposób systematyczny w stałym miejscu każdego rozdziału.

Teksty zebrane w podręczniku należą do różnych gatunków piśmiennictwa: literatury pięknej, piśmiennictwa popularnonaukowego, publicystyki, dziennikarstwa. Reprezentowany jest też dział tekstów użytkowych. Dobór materiału odbija zróżnicowanie języka i jego funkcji, a zarazem ilustruje rozmaitość aspektów omawianego tematu. Ważne miejsce w podręcznikach zajmuje także przekaz ikoniczny.

Nowoczesna metodyka, odpowiadająca wyzwaniom współczesności - to najważniejszy atut podręczników STENTORA. Seria podręczników Jest tyle do powiedzenia! przygotowuje uczniów do życia W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM, w którym łatwy i powszechny dostęp do informacji wymaga wysokich umiejętności posługiwania się tymi informacjami.

  • Autorzy podręczników z serii Jest tyle do powiedzenia! kładą nacisk na naukę czytania tekstów ze zrozumieniem i ich krytyczną analizę, formułowanie problemów i poszukiwanie własnych rozwiązań.
  • Konsekwentnie odchodzą od metody wykładu, którego celem jest wyłącznie przekaz informacji. Wiadomościom podawanym w podręczniku towarzyszą zadania, które pokazują, w jakim celu i w jaki sposób można daną informację wykorzystać.
  • Każdy temat naświetlany jest z różnych stron, tak by pobudzić dociekliwość ucznia, pomóc w zdefiniowaniu własnych problemów, otworzyć go na różne opinie i wizje, zachęcić do niestereotypowego myślenia.
  • Problemy, które odwołują się do doświadczeń ucznia, w pierwszej kolejności mają go skłonić do rozmowy, wyzwolić chęć dzielenia się własnymi doświadczeniami, a następnie pobudzić refleksję i chęć pogłębionej lektury.

    Numer dopuszczenia MEN: 104/2/2009

    Podręcznik "Język polski. Jest tyle do powiedzenia! Klasa 1. Podręcznik. Część 2 - gimnazjum"
    Teresa Marciszuk; Aneta Załazińska; Teresa Kosyra-Cieślak; praca zbiorowa