Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe - Jan Bielecki

Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jan Bielecki

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8371971532
EAN: 9788371971532
Format: B5
Oprawa: miękka
Stron: 604
Data wydania: 1999-04-26
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
60.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka jest łatwym wprowadzeniem do programowania w najnowszej wersji języka Java. Prezentuje zasady programowania grafiki 2-wymiarowej, zasady programowania współbieżnego i animacji, dokonuje pogłębionego przeglądu instrukcji i wyrażeń języka, a poprzez liczne przykłady prezentuje zasady programowania obiektowego, wizualnego i komponentowego w systemie Windows 95/98/NT. Tematem przewodnim książki jest zastosowania programowania współbieżnego do programowania interakcyjnej grafiki i animacji.

Książka "Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe"
Jan Bielecki