Jakościowe metody badań marketingowych - Dominika Maison

Jakościowe metody badań marketingowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Dominika Maison

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301164249
EAN:
Format: 170 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 288
Data wydania: 2010-12-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.99
książka
50.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.
Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków - pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.

Książka "Jakościowe metody badań marketingowych"
Dominika Maison