Jakość usług w pilotażu i przewodnictwie -

Jakość usług w pilotażu i przewodnictwie

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: PROKSENIA
ISBN: 9788360789117
EAN: 9788360789117
Format: 0
Oprawa: miękka
Stron: ...
Data wydania: 2009-09-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
14.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Publikacja zawiera referaty wygłoszone w czasie IV Forum Pilotażu i Przewodnictwa w Krakowie w dniach 4–5 grudnia 2008 r. Tematyką przewodnią IV Forum była jakość usług w pilotażu i przewodnictwie. Dyskutowano o czynnikach determinujących rynek pracy przewodników i pilotów, specyficznych rodzajach przewodnictwa, nowych trendach w turystyce, a także o kierunkach nowelizacji ustawy o usługach turystycznych. Całość zamykają wnioski z obrad IV Forum.

Książka "Jakość usług w pilotażu i przewodnictwie"