Jakość usług turystycznych -

Jakość usług turystycznych

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 9788372415677
EAN: 9788372415677
Format: 235 x 165 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 232
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia doboru mierników jakości usług turystycznych odpowiednio dla przewoźników turystycznych, hotelarstwa i gastronomii, biur podróży i pozostałych form obsługi ruchu turystycznego. Podjętą problematykę wsparto konkretnymi empirycznymi przykładami badań. Wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych i wtórnych pochodzą z lat 2004 i 2005.

Książka "Jakość usług turystycznych"