Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych - Szeliga-Kowalczyk Anna, Goranczewski Bolesław

Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Szeliga-Kowalczyk Anna, Goranczewski Bolesław

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567700
EAN: 9788375567700
Format: 235 x 165 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 238
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
56.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo:
- normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych,
- wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd.,
- metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania.

Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).

Książka "Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych"
Szeliga-Kowalczyk Anna, Goranczewski Bolesław