Jakość usług medycznych - Jerzy Detyna; Beata Detyna

Jakość usług medycznych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jerzy Detyna; Beata Detyna

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376415079
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 350
Data wydania: 2011-12-29
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
59.99
książka
69.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka jest próba zwrócenia uwagi na konieczność stosowania w procesie doskonalenia jakości usług medycznych takich metod i narzędzi, które pozwolą na skwantyfikowanie wyników badań. Wyrażone w sposób liczbowy dałyby zarządzającym możliwość porównań w czasie. Jakość usługi medycznej przedstawione jest jako wartość mająca wiele wymiarów. Oceniać ją możemy w wielu płaszczyznach, np. procesów wewnętrznych, pacjentów, pracowników czy wyników finansowych. Głównym celem autorów było zaproponowanie metodyki oceny jakości procesów w usługach medycznych, w zakładach opieki zdrowotnej. Proponowana metodyka po pewnych modyfikacjach ma uniwersalny charakter i może mieć zastosowanie we wszystkich podmiotach świadczących nie tylko usługi medyczne.

Książka "Jakość usług medycznych"
Jerzy Detyna; Beata Detyna