Jakość i efektywność usług hotelarskich - Borkowski Stanisław, Wszendobył Ewa

Jakość i efektywność usług hotelarskich

4.00 Oceń książkę!

Autor: Borkowski Stanisław, Wszendobył Ewa

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301151447
EAN: 978830115144702
Format: 240 x 170 x 20
Oprawa: Miękka
Stron: 232
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.50
książka
41.76zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka zawiera kompleksową, nowoczesną wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są licznymi przykładami z praktyki. Podręcznik zaopatrzony jest w polsko-angielski słowniczek pojęć, literaturę zalecaną, bibliografię, indeks i pytania.

Publikacja jest kierowana zarówno do wykładowców i studentów, jak i do praktyków z branży turystycznej i hotelarskiej oraz samorządów lokalnych kształtujących regionalne produkty turystyczne.

Książka "Jakość i efektywność usług hotelarskich"
Borkowski Stanisław, Wszendobył Ewa