Jakość a wzrost efektywności oddziałów bankowych -

Jakość a wzrost efektywności oddziałów bankowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 8360089132
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 207
Data wydania: 2006-12-31
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka koncentruje się na oszacowaniu związków pomiędzy efektywnością i jakością usług bankowych, w celu ustalenia pożądanych relacji, jakie należy utrzymywać pomiędzy zmiennymi operacyjnymi i finansowymi a miarami jakości postrzeganej przez klientów. Przy okazji weryfikowane są hipotezy dotyczące najlepszego sposobu mierzenia jakości usług oraz pomiaru efektów pracy oddziałów. Ostatecznie pozwala to na sformułowanie nowych i niekiedy zaskakujących postulatów pod adresem praktyki zarządzania bankami komercyjnymi. W szczególności dotyczy to wyboru zmiennych, które należy kontrolować, tak by nie stracić łączności pomiędzy celami jakościowymi i finansowymi na poziomie oddziałów. Podręcznik jest przeznaczony zarówno dla słuchaczy wyższych uczelni ekonomicznych, jak praktyków życia gospodarczego.

Książka "Jakość a wzrost efektywności oddziałów bankowych"