Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie -

Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 9788326913631
EAN: 9788326913631
Format: 235 x 160 x 12
Oprawa: Miękka
Stron: 164
Data wydania: 2012
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
72.47
książka
79.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zarządzanie jakością procesów przekazanych do realizacji na zewnątrz przedsiębiorstwa (tzw. outsourcing).
Brzmi jak coś bardzo skomplikowanego. Jak to zrobić?

Po lekturze tej książki będziesz dokładnie wiedział, czym jest outsourcing, jak wydzielać na zewnątrz procesy biznesowe, jak zapewnić przy tym jakość realizowanych na zewnątrz procesów oraz na jakie pułapki zwracać uwagę.

Jeżeli więc myślisz o skorzystaniu z outsourcingu i zastanawiasz się, jak to zrobić - ta książka jest dla Ciebie.

Książka "Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie"