Jak zostać szamanem sprzedaży. Czyli jak sprowadzić do firmy deszcz pieniędzy - Jeffrey J. Fox

Jak zostać szamanem sprzedaży. Czyli jak sprowadzić do firmy deszcz pieniędzy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jeffrey J. Fox

Wydawnictwo: Vocatio
ISBN: 8371462387
EAN:
Format: 135 x 195
Oprawa: twarda
Stron: 134
Data wydania: 2005-12-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
25.99
książka
32.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Obowiązkowa lektura na szkoleniach w najlepszych organizacjach handlowych na świecie np. Citigroup, IBM czy General Electric. Skoro oni skorzystali na tych radach dlaczego i ty nie miałbyś? Trochę deszczu dobrobytu każdej firmie się przyda. Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award przyznawanej przez magazyn Sales and Marketing Management najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut. Przed założeniem Fox Co., jednej z najwyżej cenionych firm konsultingowych w USA piastował wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach międzynarodowych. Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym "Jak zostać CEO" i "Jak zostać szamanem sprzedaży", ukazały się już w 35 językach. Ze względu na swoje nie konwencjonalne spojrzenie na biznes chętnie jest zapraszany jako mówca przez wielkie organizacje i przedstawicieli najwyższych kierownictw firm z czołówek gazet.

Książka "Jak zostać szamanem sprzedaży. Czyli jak sprowadzić do firmy deszcz pieniędzy"
Jeffrey J. Fox