Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów - Feldy Marzena

Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Feldy Marzena

Wydawnictwo: 9
ISBN: 9788326439605
EAN: 9788326439605
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 320
Data wydania: 2012
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
50.15
książka
62.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie.

Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka:
- omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych,
- podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów obu płci,
- zwraca uwagę na nowe tendencje na rynku, które mogą stanowić szanse lub zagrożenia dla sklepów internetowych,
- dostarcza przeglądu najważniejszych statystyk dotyczących rynku e-commerce,
- podpowiada, jak przeprowadzić analizę SWOT czy badanie wizerunku własnego sklepu internetowego,
- przywołuje przykłady rozwiązań stosowanych przez krajowe i zagraniczne e-sklepy odnoszące sukcesy na rynku.


Książka "Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów"
Feldy Marzena