JAK ZAPROGRAMOWAĆ WYBORCĘ? - Norbert Maliszewski

JAK ZAPROGRAMOWAĆ WYBORCĘ?

4.00 Oceń książkę!

Autor: Norbert Maliszewski

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410227
EAN: 9788376410227
Format: 205 x 145 x 0
Oprawa: broszurowa
Stron: 262
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
29.50
książka
35.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jak dokonać trafnego wyboru w polityce? Jak przekonać wyborców, aby ich decyzje, niekoniecznie sensowne, były po myśli tych a nie innych polityków? W 2007 roku zmarł polski homo politicus - wyborca zaangażowany, kierujący się ideologią polityczną, podejmujący racjonalne decyzje przy urnie. Zastąpił go homo automaticus - człowiek, który musi radzić sobie w najprostszy sposób z natłokiem zadań i nieograniczoną liczbą informacji. Śmierć homo politicus spowodowała, że należy odłożyć stare, racjonalne sposoby komunikowania się i przekonywania wyborców. Nowe techniki ?programowania? tworzą plan marketingowy. Bazują na badaniach psychologicznych i neurologicznych, których wyniki sugerują sposoby docierania z przekazem poza uwagą i zaangażowaniem wyborcy, a często nawet pomimo jego woli (tzw. strategie konia trojańskiego). Techniki te zakładają wielość kanałów dotarcia i różnorodność metod przekonywania. W książce w atrakcyjnej formie autor opisuje kilkadziesiąt mechanizmów perswazji wpływających na wybory polityczne, potwierdzonych wynikami 30 autorskich badań eksperymentalnych, jakościowych lub sondażowych, realizowanych na próbie ogólnopolskiej.

Książka "JAK ZAPROGRAMOWAĆ WYBORCĘ?"
Norbert Maliszewski