Jak zakwestionować wysoki rachunek telefoniczny - Zawadzki Marcin

Jak zakwestionować wysoki rachunek telefoniczny

4.00 Oceń książkę!

Autor: Zawadzki Marcin

Wydawnictwo: Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ
ISBN: 8320615801
EAN: 9788320615807
Format: 230 x 160 x 9
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2005
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jeśli chcesz, Drogi Czytelniku, uniknąć wielu przykrych niespodzianek związanych z używaniem domowego telefonu, stresów i nieprzespanych nocy wywołanych zawyżonymi rachunkami, koniecznie przeczytaj tę książkę.
Pomoże Ci ona uniknąć wielu pułapek, jak choćby nieświadomych połączeń z wysokopłatnymi numerami
(0-300, 0-700 i pokrewnymi) lub złośliwych przekierowań, oraz wskaże możliwości wykorzystania wielu istniejących zabezpieczeń, o których głośno się nie mówi i dlatego prawie nikt o nich nie wie, jak np. tzw. antypirat - malutkie urządzenie, które każdy abonent może samodzielnie dołączyć w mieszkaniu do telefonu stacjonarnego, aby na stałe uniemożliwić podłączenie się innych osób do własnej linii telefonicznej.
A gdy już zdarzy się to najgorsze, czyli otrzymasz zawyżony rachunek telefoniczny, niniejszy poradnik pomoże samodzielnie wybrnąć z trudnej sytuacji dzięki szczegółowym opisom sposobu składania reklamacji u różnych operatorów (m.in. TP S.A., Netia, Dialog, El-net) w najczęściej występujących przypadkach
oraz dalszej drogi reklamacyjnej - z sądem włącznie.
Składający reklamację abonenci telefonów stacjonarnych mogą wykorzystać załączone w książce wzory pism, dotyczące najczęściej spotykanych przypadków reklamacji, oraz zapoznać się z najważniejszymi przepisami
umożliwiającymi dochodzenie roszczeń w spornych sprawach.

Książka "Jak zakwestionować wysoki rachunek telefoniczny"
Zawadzki Marcin