Jak rozmawiać z klientami. MAGICzne formuły udanej komunikacji - Diane Berenbaum, Tom Larkin

Jak rozmawiać z klientami. MAGICzne formuły udanej komunikacji

4.00 Oceń książkę!

Autor: Diane Berenbaum, Tom Larkin

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361040705
EAN: 9788361040705
Format: 220 x 140 x 0
Oprawa: oprawa broszurowa
Stron: 288
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.00
książka
38.49zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Klient rzadko bywa rozpieszczany. Raz na jakiś czas trafia nam się jednak okazja doświadczenia prawdziwie pięknych momentów – chwil, które decydują o zakupie, wprawiają w dobry nastrój, budują opinię o firmie. Magia? A może po prostu MAGIC? W tej książce znajdziesz wiele rozważań dotyczących sfery relacji na styku sprzedawca-klient, wspartych przykładami z życia i anegdotami. Diane Berenbaum i Tom Larkin, autorzy nowatorskiej metody szkolenia pracowników zwanej MAGIC, przybliżą ci tajniki skutecznej komunikacji z klientem i podadzą wiele cennych wskazówek oraz ćwiczeń pomocnych w kontrolowaniu i rozwijaniu tej umiejętności. MAGIC to nie jest prosty zestaw formułek gwarantujących sukces. To proces samodoskonalenia i zmiany postaw. To sposób bycia nastawiony na respektowanie drugiej osoby. To zestaw prostych ćwiczeń i doświadczeń, które pomogą ci otworzyć oczy na ten najważniejszy element codziennej pracy.

Książka "Jak rozmawiać z klientami. MAGICzne formuły udanej komunikacji"
Diane Berenbaum, Tom Larkin