Jak być dobrym menedżerem. Zestaw wskazówek - Shirley Payne; John Payne

Jak być dobrym menedżerem. Zestaw wskazówek

4.00 Oceń książkę!

Autor: Shirley Payne; John Payne

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326479670
EAN:
Format: 148 x 210
Oprawa: miękka
Stron: 300
Data wydania: 2014-12-12
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.00
książka
41.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zachęcaj zespół do samodzielnego wyznaczania celów. Podejmij decyzję! Nie czekaj, aż zdobędziesz wszystkie informacje, na których ci zależy.

Interesująca książka Shirley i Johna Payne'ów, adresowana zarówno do początkujących menedżerów, jak i osób z dużym doświadczeniem zawodowym, zawiera ponad 100 cennych wskazówek dotyczących zarządzania. Wskazówki te pomogą ci doskonalić umiejętności i uniknąć problemów w pracy, z których możesz nawet nie zdawać sobie sprawy. Zawiera praktyczne informacje na temat jedenastu najważniejszych umiejętności z dziedziny zarządzania, między innymi wyznaczania celów, podejmowania decyzji, zarządzania czasem, komunikacji, motywowania pracowników, delegowania obowiązków i prowadzenia spotkań. Jak twierdzą autorzy, skorzystanie z ich rad nie gwarantuje sukcesu, ale znacznie zwiększa twoje szanse na osiągnięcie wyznaczonych celów!

Książka "Jak być dobrym menedżerem. Zestaw wskazówek"
Shirley Payne; John Payne