Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Aplikacje biurowe Architektura komputerów Bazy danych Biznes IT CAD/CAM Digital Lifestyle DTP Elektronika Fotografia cyfrowa Grafika komputerowa Gry Hacking Hardware Języki programowania Oprogramowanie Pakiety naukowe Podręczniki szkolne Podstawy komputera Pozostałe Programowanie Programowanie mobilne Serwery internetowe Sieci komputerowe Systemy operacyjne Webmasterstwo Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyNiemal każdy telefon komórkowy umożliwia uruchamianie aplikacji napisanych w języku Java. Jednak tworzenie takich aplikacji różni się od pisania programów na "duże" komputery. Korzystanie z języka Java dla urządzeń mobilnych (J2ME) wymusza na programiście pewne ograniczenia wynikające z mniejszej ilości pamięci, odmiennych metod komunikacji i wielu innych czynników. Tworzenie aplikacji J2ME, zwanych MIDletami, wymaga poznania tych ograniczeń oraz specyficznych zasad programowania.
Książka "J2ME. Java dla urządzeń mobilnych. Ćwiczenia" to przewodnik po podstawowych zagadnieniach związanych z tworzeniem aplikacji dla urządzeń mobilnych. Wykonując zawarte w niej ćwiczenia, nauczysz się korzystać z tej wersji Javy. Stworzysz proste MIDlety i poznasz zasady tworzenia interfejsów użytkownika. Dowiesz się, jak implementować połączenia internetowe i korzystać z danych zawartych w zewnętrznych plikach.
Książka "J2ME. Java dla urządzeń mobilnych. Ćwiczenia"
Krzysztof Rychlicki-Kicior